İçeriğe geç

Türk Telekom Fatura Fazla Geldi Ne Yapmalıyım

Türk Telekom fatura itirazı nasıl yapılır?

Her türlü şikayet, istek ve önerileriniz için 444 11 15 numaralı TT Ödeme Müşteri Hizmetleri’ne ulaşabilirsiniz. Türk Telekom Ödeme Hizmetleri Kullanıcı Sözleşmesi’ni görüntülemek için tıklayınız.

Telefon faturam neden yüksek geldi?

Bağlantınıza uygulanan tarifeler, paket ve kampanya ücretleri, kullandığınız özel servisler, paket aşımları gibi pek çok etken faturanızın beklenenden yüksek gelmesine sebep olabilir.

Türk Telekom fatura üst sınırı aşılırsa ne olur?

Fatura limiti aşıldığında müşterinin internet ve telefon hizmeti bir sonraki döneme kadar dondurulmayacaktır. Müşteri hizmeti kullanmaya devam edecektir.

Türk Telekom fatura aşımı nasıl kapatılır?

SMS ile taahhütte bulunmak için SOZ yazıp 5555’e SMS göndermeniz gerekmektedir. Taahhüt kapsamındaki aylık ücret indirimleri taahhüt edilen fatura döneminden itibaren geçerli olup 12 fatura dönemi boyunca geçerlidir.

Telefon faturam yüksek geldi nereye şikayet edebilirim?

Yüksek internet faturasına itiraz, internet sağlayıcısının müşteri hizmetleri aracılığıyla yapılabilir. İtirazlar ayrıca çevrimiçi müşteri sistemleri ve müşteri destek e-posta adresleri aracılığıyla da yapılabilir.

Faturaya itiraz edince ne olur?

– Fatura tutarının tamamına itiraz edilmesi halinde, faturanın aslının muhatabına iade edilmesi tavsiye olunur. – İtirazın sadece bir kısmına itiraz edilmesi halinde, faiz ödememek için itiraz edilmeyen kısmın ödenmesi tavsiye olunur.

Türk Telekom faturam yüksek geldi ne yapmalıyım?

Fatura sınırlamasından faydalanmak için aşağıdaki kanallardan başvuruda bulunabilirsiniz: Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri.

Türk Telekom güncel fatura nedir?

GUNCEL servisi ile Türk Telekom mobil hattınızın en güncel borç bilgisini kolayca öğrenebilirsiniz. Cep telefonunuzun mesaj bölümüne gidin, GÜNCEL yazıp 5555’e gönderin. Bu servis ile ses, SMS ve internet kullanımınız için son 6 saat hariç; faturalandırılmayan kullanım tutarınızı öğrenebilirsiniz.

Türk Telekom akıllı fatura nasıl yapılır?

Ön ödemeli tarifelerden bu tarifeye geçiş ücretsizken, faturalı tarifelerden geçiş ücreti KDV ve ÖTV dahil 20 TL’dir. Tarifeye geçmek için AKILLITARIFE yazıp 6363’e SMS göndermeniz gerekmektedir.

Türk Telekom şikayet hattı var mı?

Kimlik fotokopinizi ve imzalı dilekçenizi Türk Telekom’a kayıtlı e-posta adresiniz üzerinden .tr adresine göndererek. Bunu 444 1 444 numaralı müşteri hizmetlerimizle iletişime geçerek yapabilirsiniz.

Türk Telekom aşım ücreti ne kadar?

Alınan ilave ücretler: 31 Ekim 2023 tarihinden itibaren; İlgili tarifenin ses ve SMS hizmetlerinde paketsiz kullanım ücreti ve limit aşım ücreti dakika başına 2,45 TL olup 1,75 TL/SMS olarak güncellenecektir.

Türk Telekom fatura durdurma nasıl yapılır?

Kontrolünüz Var paketini müşteri hizmetleri, Türk Telekom uygulaması veya SMS yoluyla iptal edebilirsiniz. SMS yoluyla iptal etmek için İPTAL, KONTROLÜNÜZ VAR yazıp 5555’e göndermeniz gerekmektedir.

Türk Telekom faturayı nasıl iptal ederim?

Bu servis sadece bireysel faturalı mobil hatlar için geçerlidir. Servis aboneliğini iptal etmek için CANCEL GUNCEL yazıp 5555’e SMS gönderebilir veya Türk Telekom Müşteri Hizmetleri’ni 444 1 444’ü arayabilirsiniz. Servis ücreti vergiler (KDV ve ÖİV) dahil aylık 6,99 TL’dir.

Fatura kontrol uyarı limiti ücretli mi?

Burada Kontrol ve Limit Durdurma servisleriyle aynı özelliği deneyimleyen 1,4 milyon kurumsal müşteri var. Akıllı Fatura, İşyerinde Kontrol ve Limit Durdurma servislerine ücretli erişim sağlayan 5 milyondan fazla kullanıcıya ek olarak, tüm Turkcell aboneleri artık 2024 sonuna kadar bu özellikten ücretsiz olarak yararlanabiliyor.

Türk Telekom 20 GB faturalı kaç TL?

Faturalı 20 GB tarife, taahhütsüz aylık ücret510 TLAylık ücretsiz mobil internet20 GBAylık ücretsiz her yöne konuşma süresi1000 DKAAylık ücretsiz her yöne SMS1000 SMS4 ek hat

Telefon faturasına nasıl itiraz edilir?

Telefon faturasına itiraz etmek ne kadar sürer? Aşırı bir telefon faturasına itiraz etmek istiyorsanız, 8 günlük yasal süre geçerlidir. Bu süre zarfında, doğrudan kuruluşla iletişime geçebilirsiniz. Süre geçtiyse ve faturada bir hata olduğundan eminseniz, yasal işlem başlatmalısınız.

Türk Telekom tüketici haklarına nasıl şikayet edilir?

5. TÜKETİCİ ŞİKAYETLERİ ÇÖZÜM MEKANİZMASI: Satın aldığınız hizmetle ilgili soru, talep ve şikayetlerinizi yukarıdaki adrese veya Türk Telekom Müşteri Hizmetleri 444 1 444’e iletebilirsiniz.

Faturaya itiraz mail ile olur mu?

E-faturalara nasıl itiraz edebilirsiniz? Basit faturalar fatura alıcısının onayını gerektirmediğinden, reddetme butonu yoktur. Bu nedenle, kağıt faturalarda olduğu gibi, noter, güvenli elektronik imza, telgraf veya taahhütlü mektupla itiraz yapılmalıdır.

Fatura iptal talebi nasıl onaylanır?

Tarafınızdan düzenlenen e-faturanın iptali için: Aynı şekilde portalın “Fatura iptal taleplerinin durumunu görüntüle ve adınıza gelen iptal taleplerini onayla” bölümüne girerek tarafınıza iletilen iptal taleplerini görüntüleyebilir ve mali mührünüz/e-imzanız ile onaylayabilirsiniz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

şişli escort escort ankara