İçeriğe geç

Fabrika Garantisi Nedir

Bir ürünün garantisi nedir?

Garanti belgesi, belirli bir süre içerisinde meydana gelebilecek arızalarda ürünün yenisi ile değiştirilmesi veya bedelinin iade edilmesi koşullarını içeren bir belgedir. Bu, üretici-ithalatçıya bir yükümlülük getirir ve tüketiciye güven verir.

Servis garantisi neyi kapsar?

GARANTİ KAPSAMI: Yetkili FIAT servisinde yapılan kontroller sonrasında üretim hatasından dolayı arızalı olduğu tespit edilen parçalar; onarım veya değişim. Değişim veya onarım için gereken işçilik. Garanti kapsamında onarımı gerçekleştirmek için gerekli sarf malzemelerinin teminini kapsar.

Garanti süresi ne kadar?

Garanti süresi, malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren başlar ve en az iki yıldır. Ancak, üretici-üretici veya ithalatçı firmalar iki yıldan daha uzun garanti süreleri sağlayabilirler. Bir ürünün arızalanması durumunda, onarım için harcanan süre garanti süresine eklenir. Ürünün onarım süresi en fazla 30 iş günüdür.

İşçilik garantisi nedir?

Bir işçilik garantisi, işçilik veya zanaatkarlık garantisi olarak da bilinir, bir müteahhit tarafından bir projede yer alan işçilik veya zanaatkarlığın kalitesine ilişkin sağlanan bir garantidir. Bir işçilik garantisi, işçilik veya zanaatkarlık garantisi olarak da bilinir, bir müteahhit tarafından bir projede yer alan işçilik veya zanaatkarlığın kalitesine ilişkin sağlanan bir garantidir. Bir garantidir.

Garanti şartları nelerdir?

Garanti belgesinde hangi noktalar bulunmalıdır? Üretici veya ithalatçıdan alınan bilgiler. Satıcıdan alınan bilgiler. Fatura tarihi ve numarası. Mal hakkında bilgiler. Malın tüketiciye teslim tarihi ve yeri. Garanti süresi. Maksimum onarım süresi. Tam garanti kapsamı. Daha fazla makale…

Bir ürün kaç defa garantiye giderse yenisi verilir?

Garanti süresi, malların teslimi ile başlar. Garanti süresi içerisinde gerekli onarımlar ücretsiz olarak yapılır. Onarım için bırakılan ürünler en geç 30 gün içerisinde onarılmalıdır. Garanti süresi içerisinde aynı arızayı iki kez veya farklı bir arızayı dört kez yapan bir cihaz ücretsiz olarak değiştirilir.

Ürün inceleme süresi kaç gündür?

Bu durumda kanunda ayıplı malın ücretsiz tamiri veya yenisiyle değiştirilmesi hakkı için belirlenen “azami tamir/muayene süresi” 30 iş günüdür.

Garantili ürüne servis ücreti ödenir mi?

Garanti süresi içerisinde ürün, malzeme, işçilik veya montaj hatalarından dolayı arızalanırsa işçilik, parça veya başka bir ücret talep edilmeden tamiri yapılır.

Garantisi olan ürün iade edilir mi?

Tüketici, kusura uygun bir geri ödeme talep edebilir. Tüketici, mümkünse ürünün yeni veya daha kaliteli bir modelle değiştirilmesini talep edebilir. Satıcı ürünü yenisiyle değiştirmeyi kabul ederse, şirket ürünü 30 gün içinde tüketiciye teslim etmelidir.

Garantili ürün tamir edilmezse ne olur?

Ürünün garanti süresi içinde yetkili servis istasyonuna veya satıcısına tesliminden itibaren on iş günü içinde arızanın giderilememesi halinde, üretici veya ithalatçı; ürünün tamiri tamamlanıncaya kadar, tüketici, benzer özelliklere sahip başka bir ürünü kullanıma sunmakla yükümlüdür.

Garanti için fatura şart mı?

Garanti süresi içerisinde garanti hizmetinden yararlanabilmek için onaylı satış tarihi ve bayi kaşesi bulunan garanti belgesi veya faturanın ibraz edilmesi gerekmektedir.

Garantinin amacı nedir?

Garantinin amacı nedir? Garantinin amacı, tüketiciye üreticiden veya perakendeciden satın alınan ürünler için güvenlik sağlamaktır. Satın alınan ürünün güvenilirliğine güven verir. Garantinin amacı nedir? Garantinin amacı, tüketiciye üreticiden veya perakendeciden satın alınan ürünler için güvenlik sağlamaktır. Satın alınan ürünün güvenilirliğine güven verir.

Serviste 20 iş günü doldu ne yapmalıyım?

Ürününüzün tamir süresi 20 iş gününü aşarsa, tüketici olarak aşağıdaki haklara sahipsiniz: Ürün için iade talebinde bulunabilirsiniz. Ürünün kusursuz bir benzer ürünle değiştirilmesini talep edebilirsiniz. Ürünün tamirinin tamamlanıp size teslim edilmesini talep edebilirsiniz.

Garanti neleri kapsıyor?

Hasar; Genel olarak ürünlerin taşınması, depolanması veya kullanımı sırasında meydana gelen kırılma, çatlama, nem ve aşınma gibi, kullanımını engelleyip değer kaybına yol açan her türlü hasara denir.

Yasal onarım süresi kaç gün?

Binek otomobiller, kamyonetler, motosikletler, ATV’ler, motosikletler, scooter’lar, deniz motosikletleri, yatlar, kar motosikletleri ve çekme karavanlar için azami onarım süresi 45 iş günü, diğer tüm mallar için ise 20 iş günüdür.

Garantisi olan ürün iade edilir mi?

Tüketici, kusura uygun bir geri ödeme talep edebilir. Tüketici, mümkünse ürünün yeni veya daha kaliteli bir modelle değiştirilmesini talep edebilir. Satıcı ürünü yenisiyle değiştirmeyi kabul ederse, şirket ürünü 30 gün içinde tüketiciye teslim etmelidir.

Garantili olan üründen servis ücreti alınır mı?

Tüketicinin, Kanun’un 11. maddesinde sayılan seçimlik haklarından ücretsiz onarım hakkını seçmesi halinde satıcı, işçilik gideri, yedek parça bedeli veya başka bir ücret talep etmeksizin malı onarmak veya onarmak zorundadır.

Ürünlerde garanti nedir?

Garanti belgesi, üretici veya ithalatçıların sattıkları ürünleri ücretsiz olarak değiştirmeyi, onarmayı, iade etmeyi veya indirim yapmayı ve satıcının ve tüketicinin yükümlülüklerini yerine getirmeyi taahhüt ettiklerini tasdik eden bir belgedir. Garanti süresi, malın teslim tarihinden itibaren başlar ve en az 2 yıldır.

Garantisi ve faturası kayıp ürün garantiden yararlanır mı?

Tüketiciler satın aldıkları ürünlere ait satın alma faturalarını kaybederlerse, bu ürünün garantisini ve faturayla birlikte ürünü değiştirme veya iade etme haklarını kaybederler mi? Sorunun cevabı HAYIR! 13 Ocak 2016

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

şişli escort escort ankara